Playback speed
undefinedx
Share post
Share post at current time
0:00
/
0:00

Podcast(je): Opportunist des Vaderlands

Eus!
Transcript

No transcript...

Voilà, van mij, voor u. De vierde ultrakorte podcast. Ongefilterd, onbewerkt, ongekamd. Over de hypocrisie van Opportunist des Vaderlands, Eus.

Elke woensdag rond 10:15 uur publiceer ik een ultrakorte podcast van maximaal vijf minuten, waar ik in een uitgesproken column een ophef(je) van die week vermaal tot een metaforische bal gehakt.

Share

Tot de volgende!

Tjeerds Brainfarts zijn gratis te lezen. Maar voor betalende abonnees is er meer! Je krijgt toegang tot exclusieve content en andere extra’s, zoals korting op de boeken die worden uitgegeven via Jalapeño Books. En je kunt de podcasts beluisteren! Geïnteresseerd? Vul hieronder je mailadres in, subscribe en kies een abonnementsvorm of (eenmalige) donatie die bij jou past!

Hulp nodig bij het bepalen waar deze podcast het beste te beluisteren is? Lees dan deze pagina even door: Substack Podcast Help.

0 Comments
Tjeerds Brainfarts
Woensdag Gehaktdag Podcast
Elke woensdag rond 08:00 uur publiceer ik een ultrakorte podcast van maximaal vijf minuten, waar ik in een uitgesproken column een ophef(je) vermaal tot een metaforische bal gehakt.
Listen on
Substack App
Apple Podcasts
Spotify
YouTube
RSS Feed
Appears in episode
Tjeerd Langstraat